Badanie wizerunku marki

Czym się zajmujemy?

Oferujemy Państwu badanie wizerunku polskiej marki na rynkach zagranicznych dla celów takich jak postrzeganie jej przez Klientów.

Elementy ustalania wizerunku jakie bierzemy pod uwagę

Nasze elementy ustalania wizerunku jaki oferuje dana marka, to między innymi jak badani odbierają logo, cenę, itp. Na podstawie tych danych określany jest prestiż marki, oraz to, czy postrzegana jest jako nowoczesna, czy też nie.

Nasza firma w procesie badania wizerunku marki zawsze bierze pod uwagę szereg elementów niezbędnych w procesie poprawnego i kompleksowego badania:

  • cena & jakość
  • rozpoznawalność
  • jakość
  • utożsamiane się  marką

Dlaczego warto nam zaufać?

Oferujemy naszym Klientom różnorodne zestawy pytań mających za zadanie przedstawienie dogłębnego obrazu Państwa marki z kilku perspektyw.

Poprzez długoletnią działalność na rynku wsparcia marketingowego, pomocy, oraz wsparcia reklamowego, nasza firma zyskała miano solidnego i rzetelnego partnera biznesowego umożliwiającego wspomaganie firmy w wielu dziedzinach szeroko pojętego marketingu.

Nasi specjaliści od badania wizerunku marki

Nasi specjaliści zajmujący się badaniem wizerunku polskiej marki i rozpoznawalnością na rynkach docelowych Europy i świata analizują obecny wizerunek marki pod kątem spójności, lub jej braku, a także oferują pomoc w zakresie poprawnego skorygowania elementów wymagających poprawienia.

Mając w swojej ofercie również kompleksowe usługi analizy rynku i konkurencji, istnieje możliwość połączenia tych usług i ocenienia jak wypada wizerunek Państwa marki na tle potencjalnych konkurentów na rynku zagranicznym.

Nasza oferta mająca na celu określenie stopnia rozpoznawalności marki na rynkach docelowych Europy i całego świata skierowana jest dla firm chcących rozszerzyć swoja działalność na rynki zagraniczne, w tym głównie Wielką Brytanię, Czechy, oraz Niemcy, a także pozostałe kraje europejskie i pozaeuropejskie.